Monday 14 December 2015

0
Komen
Result Checking Penang Bridge 2015

Result Penang Bridge 22 November 2015

Salam bahagia buat warga bumi sekalian..
Hari ni nak share pasal result Penang Bridge International Marathon pada 22 November 2015 yang aku sertai hari tu. Agak frust jugak la, yela rasanya lari kali ni aku dah buat yang terbaik, non stop berlari dan agak laju pulak tu, tapi masih dapat 1.05minit sama seperti yang aku masuk Axa Run sebelum tu sedangkan masa tu aku banyak banyak berjalan.. Takpa la.. Dongibab! Don't Gibab! Kali ni aku nak fokus lari 19 haribulan ni di Tasik Proton City dan KL New Year Run 2016.

Jom tengok result kami yang tak seberapa power ni..heheekkk,,,

         
 Ni la Result aku, Hmmm 1.06 minit jugak....Grrrrr

         
Ni Result Apex, Tak berjaya jugak aku nak lawan die.....
dia 1.03minit..Lepas ni dia masuk Half Marathon dekat
Shah Alam 21KM...Giler Babas la..huhu

        
Ni result Sobri..Daripada duduk belakang aku cakap
sakit lutut tau bila dia pecut ntah..huhu...

         
Ni Result Boy... Dia paling laju antara kami.. Dalam lari mana
  pun memang die Otai la..Dapat No 57 kire boleh tahan la..huhu


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Post a Comment

0 comments: