Tuesday 9 December 2014

0
Komen
Penyokong Malaysia Mengganas..Rroorrrr!!!!

Assalamualaikum & Mornink..

              Hari saja nak update pasal Perlawanan di antara Malaysia menentang Vietnam..Secara jujurnya pandangan saya Pemain -pemain vietnam bermain dengan baik dan pantas..passing bola gelecek kebanyakan semua menjadi..Pemain Malaysia seolah - olah dah semput nak menstabilkan permainan..Penyerang pun tak berbisa. Adakah sebab Sapi yang Merokok??? heheheheh.......Ade peluang tapi xmampu nak hasilkan goal seperti Mat Yo!..

              Dah lama aku perhati cara Malaysia main, agak dah nak kalah dah susah sangat nak control pihak lawan mula la terjah kaki, bentes..main kasar nak mampus! Dengan penyokong lagi dah kalah nak g bantai penyokong Vietnam plk..apa ketahian semua ini!! haha..Emo plk aku... Kalau nak bantai, bantai la sapi yang merokok or mane- mane pemain Malaysia yang main macam taik!....haahhaaa..




Skuad Terhebat Malaysia :D

Hajat cari banyak Goal? kiki..Main keje nak betumbuk je!

Pa Citaaaaaaaaaaaa?????????

Malaysia pun ade striker hebat hey!
dh mcm Scor A la plk...haha..

 Menyandar lemang dah apek..banyak makan lemang kot..hik.hik...

Woii Mahali..mana kau...aku cari tak jumpe mane ko pegi??

Aku kat sini la weiiihh... Letih Der naik 
turun2x..Semua tempat aku nak kena Cover...

 Harimau Mengamok! RRooooRRRR Auumm!!!!

 


Bila dah kalah...

 Pa Citaaaaaa?? Meran rupenye yang bantai
penyokong Vietnam! choii!!

 
Perempuan pon korang bantai jugak?? Iskh3!

 
Masa menang bahan orang kaw2 punye..
Bila kalah tibai orang plk!

Tunggu la korang..datang Vietnam 
aku santau korang!!

 Aku xphm plk bhsa Vietnam tulis 
ape tu..huhu

Welcome! Anda akan dilayan dengan Istimewa 
di sini nanti..hihiihi

  

Akur jer la dengan kehebatan Vietnam..

Mungkin penyokong- penyokong terlalu kecewa kot dengan pemain- pemain Malaysia yang begitu tembelang sekali beraksi di laman sendiri..Dah la tiket Mahal sampai RM 40 hengget..kena plk yang datang dari Johor or Kelantan memang tak berbaloi la tengok cara main mcm bola kampung...

Sampai di sini saja luahan isi hati sanubari aku...

Sekian......................................................!!!!!!

 Weekkkkkkk!!!!






Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Post a Comment

0 comments: