Wednesday 27 February 2013

2
Komen
Persamaan Wajah Nelydia Senrose

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Lama dah tak update blog nih..dah nak kena sapu balik sawang - sawang kt blog nih...hihihi..Hari ni saje nak pose gambar awek kesayangan saya ni.. Nelydia Senrose / Ersalina dalam Setia hujung nyawa.. Dengan wajahnya yang comel,gaya yang manja..sungguh terpesona aku dengannya yang ala - ala Pretty Zinta dan Agness Monica..huhuhu...

Bila dah taksub kat dia mula la semua muka nak sama dengan Ersalina ni..huhu
Ada beberapa gambar artist yang aku tengok iras - iras muka dia...Ni bagi aku la, pandangan korang pulak tak tau la macam manakan..huhu 
Jom Layann Gambar.....

SETIA HUJUNG NYAWA

 Antara Pelakon - Pelakon Comel Setia Hujung Nyawa...

Comelnyer Nelydia ni dengan Manjanya.
( Doktor Suria ni pun tgok bleh tahan jugak..hihihi)

Ni pulak sapa dia kalau korang tau?hihi..Ni Agnes
Monica..Muka dia pun nampak macam ala- ala
Ersalina saya pun ada..hhihi

Sooooo Sweeeeetttttt @@)

Agnes Monica ni

Saiyaa ta kuat awaaaaa.....

Wahh Comelnye..naik motor pulak die.
Sekali imbas ala2 Maya Karin pun ade..

Ade iras - iras tak?

Dengan Zain Hakimi tak Sesuai..
Kalau Dengan Tan Sri Ajiez baru Sesuai..huhu..

Okla..I have no idea dah..Cukup sampai disini sahaja coretan saya pada hari ini
komen - komen la ye pada yang baca...ngeeeee @@)




Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 comments: